marți, 26 februarie 2013

Bijuterii cosmetice

In fiecare inceput sa primavara, imi pun in gand sa fac un cadou frumos mamei mele.Este singura femeie pe care o apreciez cel mai mult si pe care o iubesc poate prea putin decat ar merita, si vreau sa o surprind de fiecare data prin gesturi marunte si frumoase, care sa ii aminteasca mereu ca pentru mine, ea este cea mai importanta.

Ultimele zile de februarie le petrec inspirandu-ma din tot felul de tutoriale, invatant si prinzand idei pentru ca atentia mea sa fie altfel fata de anii precendenti.
Imi aduc aminte ca in scoala primara, eram pasionata de pictura si de desene, si toate foile care le prindeam, erau mazgalite pana la saturare de peisaje, flori si chipuri ale oamenilor dragi, pe care le impatuream frumos si le puneam in plicuri facute de propriile maini murdare de acuarele si de lipici, pe care le ascundeam ca sa nu le vada nimeni pana la ziua cea mare.Va dati seama cat de fericita eram in ziua in care mama si bunica descopereau in hainuta (le puneam in buzunarele paltoanelor) mesajele mele codate, ca doar le prevesteam venirea primaverii!

Apoi toate aceste gesturi au fost uitate, pentru ca o colega mi-a spus ca sunt urate si ca ea prefera sa cumpere de la chiosc martisoare gata facute.M-am simtit zdrobita si am plans pe ascuns crezand ca asa gandesc si mami si bunica, si anii urmatori le-am inlocuit foile mele personalizate, cu flori si cu martisoare luate gata din comert, care ma umpleau de tristete.

Cred ca in ziua de azi s-a uitat esenta acestei sarbatori, si sufar, pentru ca eu mereu am apreciat orice biletel scris de mana, felicitarile pictate de copii, martisoarele lucrate din ghiocei simpli imbracati cu fundita rosie simpla, oferita cu drag, si nu acele flori de orhidee inchise intr-o cutie fara aer si trista de plastic.

Anul acesta cred ca voi continua traditia din copilarie si voi oferi ceva unic.Vreau sa o aud pe mama spunand ca ii place ce i-am oferit, sa ramana uimita si sa fie ceva care sa o faca in fiecare zi sa isi aduca aminte de urarea mea de martisor, asa ca aleg un borcanel in care sunt stranse toate semnele venirii primaverii si lucrurile bune de la natura care sa ii ingrijeasca pielea mainilor si a fetei pe care timpul si-a lasat amprentele.Daca nu stiti despre ce vorbesc, priviti aici:





In 3 cuvinte: Primavara la pachet! :D
HandMade Sister ne surprinde cu o colectie de martisoare cosmetice unicat, frumoase atat pe dinafara cat si pe dinauntru!

Ambalajul este pictat de mana, si surprinde diferite ipostaze ale primvaverii: copaci proaspat inmuguriti, fluturi in zborul lor zburdalnic, o mare de flori colorate, cantecul pasarilor, inimi calde si buburuze vesele.
Preferatul meu fara indoiala copacelul, pentru ca imi aduce aminte de copilarie, de prosperitate, prospetime si adierea calda a Zefirului, insa pentru Mama, as scrie un mesaj numai de mine stiut, pentru a o face sa se simta speciala in fiecare zi.


Acestea sunt doar o parte din bijuteriile cosmetice realizate de Cristina si sper ca alegerea mea si produsele Handmade Sister sa va inspire si sa va ajute sa oferiti de 8 Martie un cadou deosebit femeilor importante din viata voastra.


14 comentarii:

  1. Inedit si interesant cadou.:) Multumim pentru sugestie, pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma simt indragostita de aceste minunatii! Si cele carora le-am daruit mi-au confirmat incantarea!:)

    Pupicei, Ana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. O să mă uit și eu pe site-ul unde se găsesc aceste minunății ! O descoperire încântătoare. Aș putea zice pentru asta, mersi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello dear :) nice blog and cute post! now follow you with pleasure;) you expect from me!

    http://teanonsolomoda.blogspot.it

    Kiss Tea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase ! As spune si deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt foarte dragute, un martisor perfect
    <3
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt superbe.Le-am mai vazut si pe alt blog si le-am admirat

    RăspundețiȘtergere
  8. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere