miercuri, 19 iunie 2013

Inceputul unei prietenii...

Da, dragilor, astazi vreau sa va fac cunostinta cu cea mai noua prietena a mea in combaterea pielii uscate!
Lotiunea de corp cu aroma de bujori si lalea de la Beleco!
O minunatie de produs, de care m-am indragostit iremediabil si de care nu vreau sa ma mai despart!
Inca de la primul contact vizual, am stiut ca ne vom intelege perfect, ca vom fi prietenele cele mai bune si ca vom imparti cel mai de pret bun: pielea!

Vreau sa va spun ca este pentru prima data cand sunt atat de uimita de un produs handmade destinat ingrijirii pielii.Cum i-am spus si doamnei Gabriela, cea care realizeaza aceasta potiune magica parfumata, am mai incercat produse handmade, naturale insa este pentru prima data cand am exclamat wow! si o sa va spun si de ce:

-in primul rand, doamna Gabriela este o persoana foarte atenta la detalii.Coletul a fost pus la posta intr-o zi de marti si joi daca nu ma insel a si ajuns la mine, direct acasa la poarta.Cutia a fost perfect asigurata, astfel ca produsul nu ar fi avut cum sa sufere accidente nici daca s-ar fi facut ceva intentionat, pentru ca inauntrul ei, au fost presarate mici bilute de plastic (imi scapa denumirea lor) care au securizat continutul.


-modul de ambalare: simplu insa foarte feminin si cochet!Fundita m-a cucerit pe loc si am si pastrat-o intacta!


-si acum, produsul:

Dupa cum puteti observa, lotiunea vine intr-un recipient simplu, alb, care aare un dop ce se desfileteaza.Dozarea se face simplu, prin turnarea in palme a lotiunii.Pentru prima data am crezut ca nu va fi chiar ok acest sistem de dozare, mai ales pentru ca se poate pierde mult produs la inceput, iar la final, sa nu se mai poata obtine restul de lotiune ramas pe peretii sticlutei, insa consistenta este una usor lichida, si acaest lucru permite sa turnam si ultimul strop de lotiune in palme fara prea mult efort...

Textura insa este una de vis!Fina si usoara, care imediat asezata pe piele, se absoarbe fara a necesita masajul insistent pentru a patrunde complet.

O folosesc in special ziua, inainte de a iesi in oras pentru ca este lejera si parfumul unul special!Da, este o aroma speciala, florala si intensa, care spre surprinderea mea si a tuturor, se mentine pe piele intreaga zi!Si nu vreau sa las impresia precum ca as exagera, insa chiar asa se intampla!Nu stiu ce se intampla, insa este pentru prima oara cand detin un produs de corp care sa-si pastreze parfumul cu aceeasi intensitate chiar si dupa 10 ore de la aplicare, si pe deasupra, lasa si pielea catifelata si hidratata.De cand o folosesc am primit numai laude, si toate prietenele ma intreaba ce parfum am folosit, si cand le spun ca este vorba de o lotiune de corp naturala, handmade nu ma cred.Intr-o zi a trebuit sa merg cu sticluta in geanta in oras pentru a dovedi!

Hidratarea o voi pune pe seama gelului de aloe vera din compozitie si a mixului de uleiuri, insa parfumul cred ca este secretul doamnei Gabriela!Cred ca a reusit sa prinda intr-un buchet mic, toata frumusetea primaverii cu tot cu parfumul sau dulce si gingas de bujori si lalea, proaspat infloriti de dupa o ploaie calda...

Colectia Rain cu siguranta este una speciala, si preferata mea, chiar daca am avut ocazia sa incerc doar aceasta lotiune.Sunt sigura ca si celelalte doua produse care intregesc setul sunt la fel de minunate, sau poate si mai mult de atat, insa despre ele vom citi curand din impresiile Mariei, castigatoarea concursului care sper din suflet ca ne va impartasi parerea ei despre intregul arsenal de produse din gama Rain.

As vrea sa spun mai multe..sa va pot reda in cuvinte intensitatea parfumului acestei lotiuni, insa nu cred ca as reusi sa surprind nici macar 10 % din intreaga magie si frumusete a lotiunii Rain, si in special al firmei Beleco.
Doamna Gabriela mi-a demonstrat ca atunci cand pe langa talent, mai adaugi si putina iubire, rezultatul nu poate fi decat unul pe masura, si vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pentru ca a fost o draguta si mi-a oferit acest produs pentru a-l incerca si a descoperi universul Beleco.

Va invit dragilor sa urmariti activitatea si noutatile Beleco pe facebook si sa faceti cumparaturi din magazinul online cu un singur click aici!

3 comentarii:

  1. Ce prezentare! Ma simt tare rasfatata! Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! Sa o folositi cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos a venit ambalat:)! Sa o Sa o folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. O să intru pe site, să văd ce au :)

    RăspundețiȘtergere